Læreplanmål:
- "Bruke ulike teknikker i idéutvikling fra research til ferdig konsept, dokumentere prosessen med idéskisser og presentere konseptet for en oppdragsgiver."
- "Bruke form og farger som virkemidler i egne produksjoner og vurdere virkemidlene."
Me fekk eit oppdrag av Atle Nedrelo av å laga logo til gründercamp for Sogndal VGS. Det fyrste eg byrja å gjere var å starte med idèskisser over korleis denne logoen skulle sjå ut. Ein logo må tilfredstille desse krava:
- Må vere tidlaus
- Må vere lettlest
- Må kunne kjennast att
- Må kunne brukast både i fargar og svart-kvitt
- Må kunne brukast i forskjellige storleikar
Kellogs bygger på oppfinnelse av corn flakes. Kellogs kom til norden i 1929. Denne logoen kan minskast, forstørrast utan at kvaliteten blir dårleg, fordi den bruker bitmap og rekning istaden for pixler. Den er lettleseleg og alle kjenner den att.
Eg valde å bruke ein mann og ein unge som hovudsymbol i denne logoen, der eg henta skissa ned frå nettet og teikna den om med lasso-tool slik at det vart ordentleg kvalitet og at eg ikkje tok deiras design. Symbolbruken i logoen har stor vesentleg del for grunnlaget av denne. "Teikn vi må kjenne tydinga av for å forstå, kallar me symbol"(Mediemøte, s. 24)
Mannen skal vere veiledaren for den unge. Han skal vise vegen til gründercamp. Under teksten "gründercamp" står alle verdiane til UE.
Målgruppa må vere klar: Kven skal du kommunisere ein bodskap med? I mitt tilfelle ungdom på Sogndal vidaregåande skule. Denne gründercampen skulle vere ein stor sjangse for ungdom å sette seg inn i samarbeid, marknadsføring og skapinga av eit produkt. Det var òg premiar til vinnarlaga for beste design, idè og framføring.
Fargebruken:
Fargebruken blei sett etter at eg brukte diverse symbol. Eg brukte hjertesymbol for å skildra at du skal gå den rette vegen, altså der hjertet seier(Høyrest ut som ein klisje). Eg brukte skarp raudfarge som skulle tyde VARME. Altså ein varm farge! (Mediedesign, s. 516)
Symbolbruk:
Hjerte, lyspære og mann følgjer unge. Alle desse tre er viktige ting i denne logoen. Uten dette hadde det ikkje blitt nokon logo. Mannen er hovudsymbolet(som sagt tidlegare.) Lyspæra skal tyde idè, hjartet skal tyde varme og mannen veiledning. Desverre var ikkje dette nok til at eg vann konkurransen.
Font:
Krav til bokstavar:
- Bokstavane må kunne identifiserast.
- Bokstavane må vere forskjellege.
- Bokstavane må vere enklast mogleg.
- Bokstavane må kunne reproduserast.
- (Mediedesign, s. 193-194)
Vurdering:
Dei kreative vala eg tok var eg særs fornøgd med ettersom fargebruken passar bra, symbolbruken er god og fonten er bra. Det einaste minuset er at om eg må forminske denne logoen kan "verdiane til UE bli vanskelege å lese". Hjertet og lyspære symbolet vil og bli litt vanskeleg å tyde ettersom dei er ganske småe frå før. Alt i alt er eg fornøgd med logoen min!
16 kommentarer:
fin den her andre
btw for kvit
btw for kvit
btw for kvit
eg skjemst.
Eg e flau
eg GREMMES
SKAM DEG
SKAM DEG ANDRÈ
Eg gikk ein tur eindag. Kva kom det ordet frå lurde Arne. Kva er livet? KVA ER SAUSEN TIL LIVET? la meg vite det, vær så snill Knut, fortel meg! Knut gikk. Det var middags no.
dagen etter: Ja, lunsjen er klar no, KOM. KOM SEIER EG. Reidar rørde ikkje ein muskel, låg stille i senga si. Venta på Sander. Han kom ikkje, kom aldri til å komme. Det var slutt no.
Fredagen etter torsdagen: Larsbein tok staven fatt. Det var skitur no. Det var allereie starta, UTAN HAN. Kva skulle han gjere no. Korleis skulle livet hans ende etter dette. Han sat. Stille. I ro. Kroppen rista. Eplepsi.
hei andré.
penis
Dagen før den store dagen: Lyset sloknar. Det vert svart. Mjålka er forlengst drukken opp og brødet står der. På benken. Det ligg i underbevistheita til Kåre at det skjer. Han vert skremt av tanken. Han et gryn.
Legg inn en kommentar