tirsdag 21. oktober 2008

Entrepenørskap 21.10

Dagen gjekk ut på å jobbe med oppdraget som ei gruppe i klassen(Simon, Andrine og Margreta, inkludert meg) medan dei andre jobba med sponsing og langtidsplan.

Eg fekk i oppdrag å avtale filming av deirar klasse, men trengte bekreftelse av kontaktlærarane.
Ettersom ein del av desse lærarane/inkludert klassane var ute eller hadde gym, fekk eg ikkje bekrefta med idrett og allmenn, men med Sal og service.

Eg jobba eigentleg med Londonturen/saman med Sigrid, men den blei utsett til etter jul. Eg fekk eit nytt oppdrag av ein av ledarane i bedrifta vår: Medieverket, Eg skulle lage heimeside for oss.

Det fyrste eg gjorde var å ha ein idèmyldring og teikning av skisser. (legg inn bilde i kveld av skissene)
Det er alltid eit klassisk design til enkle, solide heimesider, men simon ville ha det litt meir spesiellt.

Derfor fekk eg inspirasjon frå dette:

Ja, det er eit bilde av macen. Men om eg hadde greidd å teikna ein litt semi-proff mac som heimeside "ramme" hadde vert veldig bra. Eg fann og eit bilete på nett som eg ville leggje i midten av data-skjermen, men var usikker på om det var copyright. Men eg fekk iallefall inspirasjon. Her kjem bilete:

Inspirasjonen min kom fra: http://veitastrond.com/
der dei har skapt ei så bra oppdatert sida, og med så enkelt og greitt design. EG vil helst at sida vår skal bli til sånn, men får ta å prate litt med dei andre.

Ingen kommentarer: