tirsdag 8. april 2008

Dag 2.

I dag starta eg litt seinare enn i går, kom meg bort til Budstikka når klokka var kvart på 9.

Andrè Strømnes og gjengen hadde allerede møtt opp kl 8, men eg hadde lov å komme til 9 tida.

Dagen starta med å nett diskutere litt, korleis sake som var aktuelle, og korleis oppgåver eg skulle få.

Eg byrja med å finne ut litt fakta om dei tre klubbane eg fekk ansvar for i går, og etter litt fekk eg ei an oppgåve om å lage ein "spørjing" om eliteserien for kvinner.

Eg fekk oppgitt navn og nummer på fleire sportsfolk som eg skulle ringe og spørje to grunnleggjande spørsmål.

1: Kem vinne eliteserien for kvinner i år?
2: Korleis trur du at det kjem til å gå med Asker?

Blant anna av dei nummera og navna eg fekk oppgitt, var Jan Jönsson, Stabæk trenar, og blant anna (lappen ligge på jobb, så har ikkje navnet) gammal landslagsspelar for kvinner.

Mange av kontaktane eg fekk oppgitt tok ikkje tlf, eller det var mobilsvar, så eg blei sittjande utøver dagen me å prøve å ringe opp igjen, å opp igjen..

Å sånn gjekk dagen, det var oppgåva mi, for idag.
Eg fekk og ein knapp læring om korleis skrive for avis, i eit litt greitt, men avansert program(hugsa ikkje navnet)..

Det som fascinerte meg med å jobbe i dag var måten dei samarbeida på.
Dei sete seg samen i møte å kjem me alle slags formeininga, uansett ke da måtte gjelde, dei seie kva enn dei vil.

Og om dei e frustrert, så ekje dei redd for å visa da. Budstikka e ein fantastisk plass å jobbe, iallefall har eg opplevd da hittil.
Eg reiste heim kl kvart på 3.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fine greier! Får du noe inntrykk av hvordan sportsjournalister jobber sammenlignet med andre journalister? Kanskje du kan spørre? Hva med å ta noen bilder i redaksjonen? På oppdrag og publisere på bloggen.

Andrè Søreide sa...

Sportsjournalister jobber ikkje mykje ulikt andre journalister, har eg fått følelsen av..

Bilder har eg på mobilen.