onsdag 9. april 2008

Dag 3.

Det heile starta med at eg møtte opp til samme tid som gårsdagen, kl 9.
Resten av avdelingen var i møte da eg kom på jobb, dermed blei eg sittande litt på datamaskinen og søkte etter fakta til oppgåva mi til fredag. (Finne info om Asker fotball herrer og kvinner og bærum fotball.)

Etter møtet kom André Strømnes bort til meg og ga meg forskjellege alternativer for arbeidsoppgåver ut dagen.

Han ville at eg skulle lage ein artikkel som heite talent, fordi denne veka var det sportavdelingen sin tur. Du skal finne eit idrettstalent og spørje han 5 grunnleggjande spørsmål som foreksempel: Hva liker du? Navnet ditt? etc..

Talentet Torstein Andersen Aase på Stabæk's a-lag.

Eg prøvde opptil fleire vende å kontakte han, ringte til stabæk fotball osv, men han var det ikkje sjangs å få tak i.

Dermed blei det satt opp ei ny oppgåve til meg, å skrive om den veldig aktuelle saken: Ishockey U18-VM, som akkurat hadde blitt spelt i Riga.

Eg fekk oppgjitt noken navn og nummer og resultat, og utifra det skulle eg skrive ein artikkel om U18-VM. André ville at eg skulle leggje litt fokus på at det var 3 Frisk spillere i troppen, sidan Budstikka er lokalavis.

Eg ringte til Landslagtrener Ørjan Løvdal og spørde han nokre fåe spørsmål om innsatsen til gutane, Frisk spillarane sin innsats og opprykket til A-puljen.

(Norge sitt U18 landslag rykket opp til a-puljen ettersom dei gjekk seirande ut ifrå turneringen, fem kamper uten tap og slo Latvia som var på eigen heimebane)

Etter litt problemer med å få tak i "man of the match" mot Italia, Marius Gundersrud som var på sjukehus med skada finger, fekk eg tak i han og spørde han litt om mesterskapet.

Han var sjølvsagt strålande fornøgd og beskreiv innsatsen sin som "arbeidsprestasjon".

Eg skreiv ferdig artikkelen, i eit program som heite Metasaxo(programmet budstikka bruker for å skrive alle sakene i) og sendte den til retting.

Saka kjem på trykk i ettermiddagsavisa imåro.

Før eg reiste heim fekk eg vite at eg skal på Stabæk trening på fredag for å intervjue Torstein fra Stabæk fotball.

Eg reiste heim fra jobb bortimot kl 4.

(Har tatt nokre bilde fra jobbplassen med mobilen min, men blir ikkje lagt innpå før eg kjem heim.)

Ingen kommentarer: