torsdag 10. april 2008

Dag 4.

Møtte opp på jobb til samme tid, kl 9.

Oppdraget mitt var å fortsette med Asker's fotballag for kvinner og bli ferdig med den iløpet av dagen.

Søkte rundt, ringte litt, eg mangla å finna ut om budsjettet deiras og målsetting. Resten fann eg ut ved å søke på internett og diverse overgangssider.

Da klokka blei 11, gjekk eg for å ete lunsj, og etter det fekk eg vite at eg skulle vera med Anders på Kick Off for kvinner på ullevåll der det skulle vere pressekonferanse, der diverse spelara hadde møtt opp og trenara.

Då me kom der var det forskjellege folk som hadde møtt opp. Foreksempel trine rønning fra Kolbotn var det, fotballpresident sondre kåfjord var der, ulla britt, og landslagstrenar Bjarne Berntsen osv.

Dei pratte om satsingen på kvinnefotball,landslaget og kven dei meinte var favorittar til å gå vinnande med gullet i eliteserien for kvinner. (Mens dei snakka tok eg eit par bilder)

Etter kvart reiste heile trenarstaben til dei forskjellege klubbane, for alle eliteserielaga opp, og sa målsettinga deiras.

Røa satsa iallefall stort med å komme langt i UEFA. (Dei vann serien ifjor)
Dei tre klubbane som blei spådd å vinne i år, var enten Kolbotn, Røa eller Asker.

Etter litt meir prating, skulle alle spelarane som var oppmøtt gå i garderobane og ut på ullevåll bana for å bli intervjua og tatt bilde av. Eg, som var ein fantastisk fotograf, tok eit par bilde med mobilen av både stadionen, bana, spelara og folk fra tv2 etc. Men det var vanskeleg å få takk skikkelege bilder, grunna overbefolka med journalista.

Då det blei ferdig reiste me bort til budstikka att i rundtom 2 tiden.

André Strømnes kom bort med ettermiddagsavisa og viste saka som eg hadde skrevet. Ikkje den altfor store saka, men eg er ganske fornøgd.

Tidsfristen blei ganske knapp,anngåande oppdraget mitt, så eg måtte forte meg å finne ut om målsetting og budsjett.

Eg ringte derfor Eli Landsem, gammal Asker trenar og spørde ho litt om Asker fotball.
Ho sa at budsjettet låg på rundt om 5 millioner kroner og at målsettinga var å nå toppen. Men for å bekrefte at dette var sant ringte eg noverande Asker trenar, Jan Aksel Odden Oppsahl, og spørde han det samme som med Eli Landsem, han bekrefta at det var rundt om 5 millionar som var budsjettet og at dei satsa på å utfordra om gullet og NM gullet.

Ein lang og tung dag blei øve kl 4, då reiste eg heim.
(Sportsjournalistar er ikkje forskjellege frå vanlege journalistar)

Det som var spesiellt med denne dagen var måten eg fekk sjå journalister i arbeid(ikkje kun dei fra budstikka) men fra tv2, vg, nrk osv. Det som gjaldt var å få vere den første til få intervjuet, beste bildet(tok fra forskjellege vinkler), men alt i alt virka det som ein kjempekjekk jobb!

1 kommentar:

Unknown sa...

Fine innlegg! Du beskriver journalisyrket tydeligere nå. Hva med deg? Jobber du journalistisk nå som du er i en avis? Hva er journalistisk ved måten du jobber på?