mandag 12. mai 2008

Fredag 9, prosjekt

Eg og Ola byrja dagen med å skrive at eg skulle byrje å ta nye opptak, ola fortsatte med manuset og eg byrja med køyreplan. Sangane blei sendt inn, der me valde oss ut maks 3 sangar kvar og deretter satte me opp kven av dei som skulle spelast først og sist(ifølge manuset)

Eg sendte deretter ein email til ein som har skrevet ein artikkel om "rus og russekultur som overgangsrituale i livet" der han fortel oss litt om kva slags påverknad rus har og overgangen fra konfirmasjon til russetiden.

Allan Sande, heitte han. Eg fekk deretter nummeret hans som eg skal ringe til på måndag og avklare om han vil vere med på eit telefonintervju.

På slutten av dagen tok eg og ola eit intervju med Sigrid og kva hennas meiningar var om russ fordi dei forrige opptaka våre blei øydelagte.

Stort sett heile dagen gjekk ut på å skaffe enda ein intervjuobjekt, altså Allan Sande, men grunna at han var oppteken kunne eg ikkje ringe han før måndag. Manuset er ferdig, i følge Ola og køyreplanen manglar den siste ting.

Me reiste heim halv 3.
(eg kunne ikkje skriva denne før helga PGA. det er noko alvorleg gale med bloggen min, den vil ikje publisere av og til og derfor blei eg forsinka til denne bloggen)

Ingen kommentarer: